HTML

Lét és tudat....

Család, Benedek, Passion, munkahely.

Friss topikok

  • Qkrisz: Akinek BMW-je van, lehet roki, de EZ a F*sz nem volt az. Akkor érkezett, amikor mi is leparkoltunk... (2009.12.15. 07:00) Így parkolunk mi...
  • veronel: Ugye, hogy nem is nehéz az a kínai-angol. It's impossible for me to know anything! (2008.07.08. 19:42) Kínaiak Magarországon angolul
  • veronel: Szavaznék, de nem tudok, visszahúznak erős karok... Arg,arg. (2008.05.09. 09:19) Mark Knopfler
  • veronel: Igen, nyelvet tanulni, aztán "amerikai nagybácsitól rendelni" a jobbnál jobb, vagy legalább vicces... (2008.05.04. 10:52) A kiválasztott
  • veronel: Namármost ez tök úgy hangzik, mintha nem a munka lenne a legfontosabb;) Pedigdehogyisnem...Demostt... (2008.04.08. 19:28) Újra munka

Linkblog

Úgyáltalában....

2008.03.14. 13:10 Qkrisz

Péntek éjjel:


Sziasztok. Tegnap felelőtlenül megígértem, hogy leírom a péntek éjjeli történéseket. Az ígéret pedig szép szó...
Szóval a tegnap éjjel "bulizással" telt - mármint egy csomó embernek. Meg persze nekem is - némi kötelezettséggel. Szóval rock fesztivál volt a FREE-ben, ahol mi is felléptünk (Passion Project). Az egész igazából csütörtök este kezdődött. Pakolás, beizzítani a cuccot, hangolni, beállás...stb., de lezajlott, majd minden kezdődött előről tegnap a másik két zenekarnál. A műsort a Beach Box nevű soproni formáció kezdte. Mit mondjak róluk? Fiatalok, lelkesek, ügyesek, saját számokat írnak, amik nem rosszak. Az énekesük egy kiscsaj, aki szerintem tegnap nem igazán tudta megmutatni a valós énjét. Nem szóltak túl jól, de ezt betudom az idegen cuccnak. Nekem alapvetően tetszett. Egyetlenegy blama volt. Ráadást akartak kérni tőlük, mire a kiscsaj sajnálkozva annyit mondott, hogy - bocsi, de ennyi számmal készültünk, ezért nem tudunk ráadást adni.
A műsorukat én az egyik boxból hallgattam végig. Azaz csak hallgattam volna. Mivel időkozben megjelent a Blus Floor együttes gitárosa. Az egyébként végtelenül tehetséges csávó meglehetősen "más" állapotban leledzett. És közlési kényszere volt. Így megvitattuk a zene - és azon belül is a ROKKANTROLL lényegét. Így - amikor mi következtünk - egy alkoholmámortól fröcsögő "eszmecserétől" felpörgetve léptem a színpadra.

Ránk jutott a felvágott szerepe a szendvicsben, hogy nagyrabecsült énekesünk szavaival éljek. Magunkat nem szeretném minősíteni, nem lenne etikus. Viszont jól éreztem magam - annak ellenére, hogy két lázcsillapítóval és pokoli fejfájással indultam neki az estének. Semmit nem hallotam magamból. De nem is számított igazán (rutinból letoltam mindent - (egy kis öntömjénezés) :)).
És nem csak én éreztem jól magam... Volt élet a tánctéren is. Ugrált és tombolt a fiatalság, főleg a Green Day számoknál, meg az Elevation-nél (mivel mi feldologzásokat játszunk a másik két csapattal ellentétben). Visszatapsoltak minket (- mit visszatapsoltak - visszaköveteltek....) és azt hiszem pillanatok alatt megcsináltuk a "fortyogó" hangulatot, amiről a "ROKKANTROLL szól". Mi már jól is szóltunk - állítólag.
Aminek nagyon örülök, hogy eljött egy jó pár volt - és mostani kollegám (Vera, Csóka, Roland, Peti), akik elég pozitív véleménnyel voltak rólunk (persze biztosan volt benne egy jó adag elfogultság is). Na lényegalényeg, tetszett nekik (legalábbis ezt mondták) és ennek én örülök.
Azt este folyamán felvetődött egy 28.-ai HANGÁR koncert lehetősége is. Remélem, összejön az is...

Az est megkoronázása: Utánunk az est " sztárvendége" következett. A Sztími zenekar (bocsi, hogy fonetikusan írom, de rohadtul nem tudom, hogy is írják a nevüket valójában).
Nos....nem igazán tudom meghatározni, hogy milyen zenét is játszanak. Rejtély számomra. Mindegy...szóval, dob, basszus, két gitár, énekesnő. Kapuvárról jöttek és felrakták a jobbnál jobb cuccokat. Na - gondoltam - ezek a srácok k...va nagyot fognak rakni (Steve Vai technokratizmusa piskótának tűnt a szólógitáros pedálösszeállítása mellett, Joe Satriani pedig egyenesen kiscserkésszé degradálódott, ha csak a pedálsor nagyságából ítélünk... :)).
Aztán elkezdtek játszani... No comment. Az egyetlen kritika, ami festékpatronbarát, az volt, hogy nem letisztult a zenéjük (saját zene). Nem baj, jöttek, hozták a 6 fős rajongótáborukat és élvezték, amit csináltak. Köszönettel tartozunk nekik, ők is kellettek a fesztivál létrejöttéhez.
Nos nem untatlak Benneteket tovább, így is többet írtam, mint szerettem volna, pedig igyekeztem lényegretörő lenni....

Minden jót mindenkinek!!!











Sziasztok Mindenki!

Nagy divat manapság bologolni. Ezzelasszemsenkisemvitatkozik. És (éssel nem kezdünk mondatot irgumburgum!) mivel köztudottan divatmajom vagyok (höhö), én is rászántam magam, hogy havi rendszerességgel pár percet erre szentelek az életemből. Biztosan sokak fognak "örülni" ennek :). Megosztom Veletek a velem történteket és az esetleges gondolataimat (még nekem is lehetnek ilyenek néha, bármily meglepő). Szóval - reszkesseteeeeeek!

Nem húzom tovább... Holnap, ha lesz elég energiám írok pár szót a mai éjszaka történéseiről.

Nahellosziaszevaszmindenkiek!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://qkrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr19380642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása