HTML

Lét és tudat....

Család, Benedek, Passion, munkahely.

Friss topikok

  • Qkrisz: Akinek BMW-je van, lehet roki, de EZ a F*sz nem volt az. Akkor érkezett, amikor mi is leparkoltunk... (2009.12.15. 07:00) Így parkolunk mi...
  • veronel: Ugye, hogy nem is nehéz az a kínai-angol. It's impossible for me to know anything! (2008.07.08. 19:42) Kínaiak Magarországon angolul
  • veronel: Szavaznék, de nem tudok, visszahúznak erős karok... Arg,arg. (2008.05.09. 09:19) Mark Knopfler
  • veronel: Igen, nyelvet tanulni, aztán "amerikai nagybácsitól rendelni" a jobbnál jobb, vagy legalább vicces... (2008.05.04. 10:52) A kiválasztott
  • veronel: Namármost ez tök úgy hangzik, mintha nem a munka lenne a legfontosabb;) Pedigdehogyisnem...Demostt... (2008.04.08. 19:28) Újra munka

Linkblog

Újra munka

2008.04.07. 19:20 Qkrisz

Szóval....

Ez is elmúlt....Túléltem. Egy hétig döglöttem itthon hányás hasmenéssel. De ma "végre" ismét mentem dolgozni. Tök jó volt. Nem lett kevesebb dolgom, pedig azt hittem, valami jótét lélek csak megszán és elrendezi az ügyeimet. Hát nem. A meló tornyosul. Igaz, ma megcsináltam az oroszlánrészét a tizedének. Hehe... Már én sem tudok röhögni rajta. Mindegy, előbb-utóbb csak elfogy. Meg ehhez jön még az is, hogy még ma se voltam valami hűdejól. ROhadtul elfáradtam fél ötre. A melót otthagytam, jöttem haza pihenni! Mondjuk jó volt látni a többieket! Nekik örültem. Persze minden tökéletesen "rendben" ment nélkülem is. Elég nehezemre is esett múlt héten, hogy nem csörgött lépten-nyomon a telefonom itthon, hogy távsegítséget nyújtsak valami irtózatos problémához, amit csak én tudok megoldani. Persze ez neeeeem azt jelenti, hogy nem vagyok fontos ember, hanem csak azt, hogy milyen jól is működik a rendszerünk ilyen esetben is! Hehe! Azért a kávézások Veráékkal hiányoztak. NA meg a h@lyep@csaságok amiket bizonyos kevésbé kedvelt kollegáim képesek napi 8 órában produkálni....
Képtelenség elmenni rajta, hogy tudnak egész nap 60-as IQ alatt teljesíteni, miközben tudom, hogy jó része színjáték az egésznek. Asszem névnapra felvetem az "affektamajom-ketrecet" mint ötletet. Nekem teccik! :) Mindegy, most kipihentem őket, úgyhogy egy darabig megint bírom. Aztán jön megint az ölési kényszer....meg a helyszínelők...és a Fókusz...
Remélem, holnap megint el tudok rendezni egy csomó dolgot és egyenesbe jövök, Aztán megint nem kell kapkodni semmivel...az nem szül soha semmi jót! Holnap dolgozik már a Csernyi kollega is! TEljes lesz a csapat. Lehet megint baromkodni...

NA ennyit röviden!

Csákány!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://qkrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr20415643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veronel 2008.04.08. 19:28:02

Namármost ez tök úgy hangzik, mintha nem a munka lenne a legfontosabb;) Pedigdehogyisnem...Demosttényleg.
süti beállítások módosítása