HTML

Lét és tudat....

Család, Benedek, Passion, munkahely.

Friss topikok

  • Qkrisz: Akinek BMW-je van, lehet roki, de EZ a F*sz nem volt az. Akkor érkezett, amikor mi is leparkoltunk... (2009.12.15. 07:00) Így parkolunk mi...
  • veronel: Ugye, hogy nem is nehéz az a kínai-angol. It's impossible for me to know anything! (2008.07.08. 19:42) Kínaiak Magarországon angolul
  • veronel: Szavaznék, de nem tudok, visszahúznak erős karok... Arg,arg. (2008.05.09. 09:19) Mark Knopfler
  • veronel: Igen, nyelvet tanulni, aztán "amerikai nagybácsitól rendelni" a jobbnál jobb, vagy legalább vicces... (2008.05.04. 10:52) A kiválasztott
  • veronel: Namármost ez tök úgy hangzik, mintha nem a munka lenne a legfontosabb;) Pedigdehogyisnem...Demostt... (2008.04.08. 19:28) Újra munka

Linkblog

Passion és borotválkozás

2008.03.30. 20:27 Qkrisz

Nos....még egy kicsit untatlak Benneteket. Péntek éjjel ismét PAssion Project koncert volt a soproni HAngár Music Gardenben. A szokásos csapatból ezúttal egyedül CSernyi kolléga képviseltette magát. Vera még betegségét feküdte, a többiek pedig nem kaptak megfelelő tájékoztatást. Ez tény és a kollegák blogjaiból némi rosszallást véltem kiolvasni! Ezúton kérek elnézést mindenkitől! Nos, mentségemre legyen, hogy egészen az utolsó pillanatig én sem tudtam többet, mint hogy este 9-kor kezdődik a koncertsorozat. Hogy hanyadikak leszünk és mikor kerül ránk a sor - én is csak az utolsó utáni pillanatban tudtam meg. Egyébként utolsónak játszottunk. Amit bántam is, meg nem is. Bántam, mert munka után halál fáradtam nem vágytam semmi másra, csak, hogy végre lefekhessek aludni. Nem bántam, mert az első 3 zenekar olyan ultrabrutál zenét nyomott, amihez képest mi a Velvet revolver és Doors számainkkal popzenekar vagyunk. Így előttünk a Bitch Box játszott, akik előkészítették nekünk a terepet, mivel ők sem azt a kimondottan zúzós zenét játszák. A koncertről hadd ne vélekedjem. Fáradt és szétesett voltam. Csináltam egy csomó hibát...stb. De állítólag ennek ellenére jók voltunk. Többször visszahívtak minket. Persze a Noró is segített nekik ebben. És végül CSernyi kollega - a vérbeli kollega és pszichológus, aki mindig tudja, mit szeretnél hallani és tapintatos lévén hazudik, hogy jól érezd magad - azt mondta, hogy neki nagyon tetszett és K...va jó volt.

Borotválkozás: a Passion és a borotválkozás annyiban függ össze, hogy szenvedélyesen gyűlölök borotválkozni. Asszem ezzel vannak még néhányan így. De most este, mikor belenéztem a tükörbe - még én is meglepődtem magamon. A betegség még pluszban rátesz egy lapáttal. Úgy nézek ki, mint egy 70 éves ősember. El is határoztam, hogy holnap reggel, mielőtt elmegyek a háziorvoshoz - megborotválkozom. Ártani nem árt, max. használ (a kinézetnek).

Na jó éjt mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://qkrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr79403641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása