HTML

Lét és tudat....

Család, Benedek, Passion, munkahely.

Friss topikok

  • Qkrisz: Akinek BMW-je van, lehet roki, de EZ a F*sz nem volt az. Akkor érkezett, amikor mi is leparkoltunk... (2009.12.15. 07:00) Így parkolunk mi...
  • veronel: Ugye, hogy nem is nehéz az a kínai-angol. It's impossible for me to know anything! (2008.07.08. 19:42) Kínaiak Magarországon angolul
  • veronel: Szavaznék, de nem tudok, visszahúznak erős karok... Arg,arg. (2008.05.09. 09:19) Mark Knopfler
  • veronel: Igen, nyelvet tanulni, aztán "amerikai nagybácsitól rendelni" a jobbnál jobb, vagy legalább vicces... (2008.05.04. 10:52) A kiválasztott
  • veronel: Namármost ez tök úgy hangzik, mintha nem a munka lenne a legfontosabb;) Pedigdehogyisnem...Demostt... (2008.04.08. 19:28) Újra munka

Linkblog

betegség

2008.03.30. 19:32 Qkrisz

Nos, megint írok kicsit. Ez azt jelenti, hogy baromira ráérek. Itthon esz a fene és egész nap az ágyban fetrengtem, kivéve - amikor elmentem reggel az orvosi ügyeletre. Nos az előzményekról annyit, hogy valami rohadt vírus terjeng kis városunkban. Hányás, hasmenés, láz. Rossz esetben kiszáradás és kórház. Beni manót tegnap délután benttartották a kórházban vele, mivel 3 keresztes lett a vizelettesztje (az azt jelenti, hogy kiszáradt a sok hasmenéstől és hányástól). Persze ma már jobban van hála Istennek! Amióta megszületett alig volt olyan, hogy egy-két napnál tovább nem láttam. NAgyon hiányoznak! Hajni is, mivel bentmaradt vele a gyerekosztályon. Remélem, holnap hazajöhetnek! Persze, hogy ne legyen egyszerű a dolog, hajnalban arra ébredtem, hogy marja a savam a nyelőcsövemet. Aztán amikor felültem, éreztem, hogy fordul velem a világ. Én is elkaptam. Hányás, hasmenés, láz, meg minden nyalánkság.... BAromira alulássa az ember életkedvét. Alig tudtam reggel felkelni! AZtán majd' egy órát vártam az ügyeleten. Az orvos - egy bámulatosan "szimpatikus" idősebb úr kifizettetett velem 1000 Ft vizitdíjat, mivel nem voltam sürgősségi eset. Könyörgöm, akkor mi a sürgősség???!! Reggel nyolcra vagy hússzor fostam és hánytam ki a belemet! Egy óráig győzködtem magam, hogy neeem, nem hívom ki az ügyeletet, bemegyek valahogy. Persze hátizsákban tartalék alsó és tartalék nadrág! Merthát....ilyenkor aztán bármi megeshet....Szóval megvan a vélemyényem az ügyeletről is!! NA mindegy... Azóta már köszönöm jól vagyok. A lázam sem több 38,1-nél igaz egy falatot nem bírtam enni egész nap. Holnap pedig jelenésem lesz a háziorvosnál. Nem valószínű, hogy a héten mehetek dolgozni, lévén fertőző mivoltom. Ez az, amit, ha lehet kihagyok (táppénz)! Millió dolgom van a munkahelyemen, ráadásul elég speckó munkaköröm van és most elég nehéz helyettesíteni, főleg a határidős melóim miatt!
Mindegy, majdcsak kirúgnak... Bár jó fej a főnököm, nem panaszkodhatom rá...

NA, nem sajnáltatom magam tovább, megpróbálok gyógyulni, agonizálás nélkül!

SZóval mindenki vigyázzon magára és keülje el a rendelőkben hányásra-hasmenésre panaszkodókat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://qkrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr84403534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása